Toruńskie Imperium STAR WARS
Toruński Fanklub Star Wars
FAQ
::
Szukaj
::
Użytkownicy
::
Grupy
::
Galerie
::
Rejestracja
::
Profil
::
Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości
::
Zaloguj
Forum Toruńskie Imperium STAR WARS Strona Główna
»
Gry
Napisz odpowiedź
Użytkownik
Temat
Treść wiadomości
Emotikony
Więcej Ikon
Kolor:
Domyślny
Ciemnoczerwony
Czerwony
Pomarańćzowy
Brązowy
Żółty
Zielony
Oliwkowy
Błękitny
Niebieski
Ciemnoniebieski
Purpurowy
Fioletowy
Biały
Czarny
Rozmiar:
Minimalny
Mały
Normalny
Duży
Ogromny
Zamknij Tagi
Opcje
HTML:
TAK
BBCode
:
TAK
Uśmieszki:
TAK
Wyłącz HTML w tym poście
Wyłącz BBCode w tym poście
Wyłącz Uśmieszki w tym poście
Kod potwierdzający: *
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:
Wybierz forum
Sprawy fanklubowe
----------------
Regulamin!
Strefa nowych! Tu zapraszam osoby chętne do współpracy!!!
Ogłoszenia, spotkania i wyjazdy
Zaprzyjaźnione Fankluby i Organizacje
Pomoc i współpraca!!!
Pomysły ;)
Twórczość Fanów
Galeria Fanklubu
STAR WARS
----------------
Ogólnie o SW
Książki, czasopisma i komiksy...
Gry
STAR WARS RPG
Muzyka
Ciekawe stronki
Filmy
Różności
----------------
Ogólnie o wszystkim (Dział NIE- SW)
Okazje w naszej okolicy
Archiwum
----------------
Stare tematy
Przegląd tematu
Autor
Wiadomość
Gość
Wysłany: Nie 15:15, 06 Lip 2008
Temat postu:
ja jak sobie imperium pykałem to zauważyłem, że takie czarnego niszczyciela imperial mają rebele...
Bolek
Wysłany: Nie 13:21, 06 Lip 2008
Temat postu:
Wydaje mi się że rebele powinno mieć parę statków ,imperium, gdyż je konfiskowali.
Gość
Wysłany: Nie 10:48, 06 Lip 2008
Temat postu:
no ja właśnie nie lubię robić takich drastycznych zmian bo niwelują jakikolwiek realizm w sumie... wole pozostawić wszystko w granicach rozsądku...
Bolek
Wysłany: Nie 9:41, 06 Lip 2008
Temat postu:
Znam ten mod
Najbardziej lubie się tam bawić plikami. Dawać np. recharge dla super lasera 2 sekundy, albo też pozwolić rebeliantom na budowanie niszczycieli
Gość
Wysłany: Sob 21:48, 05 Lip 2008
Temat postu:
gram już trochę i stwierdzam, że to dość śmieszne jak widzę okręty pokroju Mc80 czy Imperial jako "lekkie" wsparcie podczas walk gigantów zajmujących "1/3" mapy
Obczajcie MC80 po prawej XD, a są jeszcze większe dziady
Gość
Wysłany: Sob 19:19, 05 Lip 2008
Temat postu: Empire at War: Conflict in Space
Wyżej wymieniony mod powinien zainteresować wszystkich posiadaczy gry SW EaW. Dzięki pomocy Dragona udało mi się zlokalizować tą modyfikację. Jest to moim zdaniem ekstra sprawa, gdyż ów mod dodaj dużo nowych jednostek dla Imperium i Rebeliantów, a nie usuwa tych już istniejących. W skutek tego otrzymujemy takie okręty jak Venatory, Egzekutora, nowe myśliwce ( także te z Clone Wars ), różne fregaty, okręty liniowe itp. itd. Naturalnie są też nowe jednostki lądowe. Powyższe zmiany wnosi mod Conflict in Space, ale w paczce dołączyłem także pewien dodatek do tegoż właśnie moda. Dodaje on jeszcze kilka jednostek, które jednak nieco różnią się od pozostałych, gdyż zajmują znaczną część mapy, a są to np. Niszczyciel Eclipse i jeszcze parę innych modeli. Mod ten jest w folderze "ssd_mod". To jak należy mody instalować jest napisane w plikach read me. W pliku read me do "ssd_mod" jest błąd, gdyż należy pliki skopiować tak jak w pozostałych modach z paki. Główny mod nazywa się Conflict in Space v5, ale dodałem też folder z patchem 5.1. Zalecane jest zaktualizowanie samej gry. Jeżeli będą jakieś pytania proszę pytać, a póki co pobierać i dobrze się bawić:
http://rapidshare.com/files/127366624/Conflict_in_Space.rar.html
::
fora.pl
- załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by
phpBB
© 2001, 2005 phpBB Group
::
template subEarth by
Kisioł
.
Programosy
::
Regulamin