Autor Wiadomość
Marta
PostWysłany: Pon 13:19, 21 Gru 2015    Temat postu: Organizacja eventów - minimalne wymagania

Zostawiam specjalnie temat na forum otwartym.

Poniżej, dzięki eventom z zeszłego weekendu, zebrałam garść przemyśleń, jakie informacje MUSIMY dostarczać organizatorom PRZED każdym eventem.

Ekipa w strojach:
miejsce do przebrania i składowania rzeczy jest musowe. W urzędzie tego nie było.

Force trainery
Stoły i krzesła są musowe. Nie było ich w plazie i w urzędzie.

Akademia Jedi
Wąski korytarz NIE JEST miejscem do prowadzenia akademii. 100 metrów kwadratowych, jakie wymaga Dragon, to może trochę za dużo, ale 30-40 to takie minimum. W Urzędzie nie mieliśmy tego zapewnionego.

Bardzo jednocześnie dziękuję osobom, które na tych eventach były. Z Wami było fantastycznie mimo wszystko, zwłaszcza Przemek zrobił super robotę Very Happy

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group