Toruńskie Imperium STAR WARS
Toruński Fanklub Star Wars
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


StarForce 2009
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Toruńskie Imperium STAR WARS Strona Główna » Stare tematy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Dragon
Zarząd Stowarzyszenia



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Toruń/Stargard

PostWysłany: Wto 14:01, 19 Maj 2009    Temat postu: StarForce 2009

Chyba najważniejszy teraz temat. Ogólnie sprawa wygląda tak, że jest kupa roboty. Jako, że jestem leniwy to będę tutaj wklejał posty prosto z forum Bydgoszczy. To co tam jest pisane dotyczy także i nas! Tak więc wypowiadajcie się tutaj i zgłaszajcie, gdy jest zapytanie o pomoc. No to jedziemy:

ArTooRo napisał:

W niniejszym wątku zamieszczane i edytowane będą informacje na temat konkretów dotyczących realizacji wrześniowej imprezy. Plan prowadzony jest głównie w oparciu o naszą część, a dokładniej o stanowiska i miejsca konwentowe, ich rozmieszczenie, przydział ludzi do pracy nad nimi, przydział ludzi do ich obsługi, materiałów potrzebnych na ich wykonanie, robienie wstępnych szacunków itd.

Jeśli macie jakieś wymienione materiały, a ich nie potrzebujecie - odkładajcie na imprezę.

Weryfikujcie, podważajcie, potwierdzajcie i rzucajcie nowe pomysły na rozwiązania przyjętych już punktów programu. Do wymyślania pomysłów na nowe atrakcje jest wątek wcześniejszy Wrześniówki.

WAKATY!!


POTRZEBNA BĘDZIE GIGANTYCZNA GRUPA LUDZI DO SKŁADANIA DEKORACJI, wytwarzanie będzie dokładnie rozplanowane i produkcyjne, kilka zespołów naraz będzie tworzyć różne dekoracje, makiety itd. najprawodpodobniej w MDKu. Tam też będą składowane wszelkie budulce.

Tu się zgłaszajcie do robót ręcznych, obsługiwania itd - jeśli nie ma nazwisk przy danym stanowisku, to znaczy, że nie zostało jeszcze obsadzone. Postarajcie się nie zgłaszać na stanowisko "porządkowy" (chyba, że jako jedna osoba np "porządkowy i informacja" naraz) - porządkowych rozdzielimy na koniec

Uczulam, że w strojach lansujemy się lokalnie, czyli w obrębie własnego stanowiska spełniając priorytetowo funkcję doń przydzieloną. Chodzących ludzi w strojach i tak będzie dużo, w tym całe PG (możliwe że nie tylko z Polski)

Wątek jest czysto dyskusyjny, w wyniku dyskusji uzupełniany będzie post nr2 tego wątku, czyli podsumowujący.

Miejsce imprezy:
CENTRUM SZTUKI WSPÓŁCZESNEJ
[link widoczny dla zalogowanych]

Dla nas będzie to głównie garaż podziemny gdzie miejsca jest całe mnóstwo - co widać na fotografiach.


STREFY

GARAŻ PODZIEMNY (Miasteczko Star Wars)

A) Informacja

- stoisko informacyjne
[OSOBY] (jak wyżej - udzielanie informacji)
[OPIS] gabinet palpatine'a, wstępny projekt:
[link widoczny dla zalogowanych]

- miejsce z mikrofonem
[OSOBY] (lokalny konferansjer + osoba organizująca nagłośnienie sali!)
[OPIS] informowanie o wydarzeniach z i spoza garażu podziemnego

- stoiska fanklubów
[OSOBY] (przydział do naszego stanowiska + przygotowanie doń materiałów)
[OPIS]

B) Ekspozycja

- ewentualne pojazdy, ich wnętrza, makiety 1:1
[OSOBY] (porządkowy)
[OPIS] w samym centrum hali

- timeline EI do EVI
[OSOBY] (porządkowy + informacja)
[OPIS] ścianka jak w gabinecie senatora z EI, timeline na wolnostojącej ścianie pleksi od ziemii, podświetlenie u dołu, ze 3 takie stojaki

- koncept arty, szkice pierwotne do ostatecznej formy w tym samym pomieszczeniu
[OSOBY] (porządkowy + informacja)
[OPIS] scenografia hoth baza Echo, mnóstwo styropianu, część na kolumny stalagmitowe, część na "lodowe ściany" z podwieszonymi białymi rurami i kablami
na ścianach koncepty w antyramach

- centrum komiksów i książek
[OSOBY] (porządkowy + informacja)
[OPIS] 2 kolumny, na każdej z nich hologram zbiorczy: postaci dobre i na drugim złe, czyli wydruk foliowy naklejony na stojącą pleksi, podświetlony u podstawy
pomiędzy nimi gabloty z książkami i komiksami, stół z osobą od informacji, z tyłu parawan lub wydruk, plakat z chronologią książkową+komiksową

- ścianka makietowa do zdjęć
[OPIS] wstępny projekt
[link widoczny dla zalogowanych]
obrazek musiałby być renderowany, bo jest zła perspektywa ta filmowa, zdjęcia aparatem by musiały być robione bez flasha.

- gadżety z eventu
[OSOBY] (porządkowy (ze 2 by się przydało) + informacja)
[OPIS]


C) Zabawa

- warsztaty plastyczne dzieci
[OSOBY] (prowadzący)
[OPIS] balonowe ludki, przyozdobić miejsce na wesoło, dziecięco, jakieś Clone Warsy

- strzelnica
[OSOBY] (porządkowy + prowadzący) Milten, Śniący
[OPIS] bez dekoracji, wolna ręka dla organizatorów strzelnicy

- kącik gier planszowych
[OSOBY] (porządkowy + prowadzący + informacja)
[OPIS] w tle druki pól bitewnych hologramowych podświetlone, druki ujęć bitewnych z filmów, dioramy minisowe ustawione wzdluż ściany, obok grają ludzie

- multplayer PC
[OSOBY] (porządkowy + prowadzący + informacja)
[OPIS] pomalowane pleksi w mapy taktyczne z ANH jako oddzielacze między komputerami albo zwyczajne ozdobniki
[link widoczny dla zalogowanych]
Miejsce z komputerami zrobić w formie czarnego namiotu, bezpośrednio na hali jest za jasno


D) Sklepy
[OSOBY] (organizacja na miejscu)

- ze dwa wolnostojące waporatory

- pokryć rusztowanie od stoisk starym płótnem na dachu jak na targowiskach

- opcjonalnie dorzucić jakieś szczątki metalowe, stare graty za ogrodzeniem, obsadzić ludzi w kostiumach Jawów


INNE PIĘTRA (Kultura)

- scena koncertowa
[OSOBY] (organizacja miejsca, konferansjerka (ktoś pro czy od nas?))
[OPIS] zwykła scena

- stanowiska dla aktorów
[OSOBY] (organizacja miejsca)
[OPIS] na "talk show": dywan, fotele, stół, atmosfera teatralno-kawiarniana, to dać komuś kto się zna na takich sprawach.
Na autografy: jak tutaj [link widoczny dla zalogowanych]

- dyskoteka
[OSOBY] (organizacja miejsca)
[OPIS] przeznaczyć na to miejsce, przyozdobić na starwarsowo tu i tam, ktoś się musi zająć sprzętem grającym i świecidełkami
[link widoczny dla zalogowanych]



POTRZEBNE RZECZY I MATERIAŁY

- płyty mdf
- szkło, a najlepiej pleksi
- sklejka
- drewno
- bloki styropianowe
- farby emulsyjne
- gips
- słupki odgradzające
- normalne parawany
- rusztowania na stoiska



LUŹNE POMYSŁY

holomapa galaktyki
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Opcjonalnie lars homestead na zewnątrz na piachu
Bitwa statków za szybą widoczna przez podświetlone wejście hangaru
Sala tronowa DS II z widokiem przez okno na bitwę kosmiczną
Bar Wuhera w którym jeśli to nie ma przeciwwskazań można by sprzedawać jedzenie dla uczestników imprezy
Loża senacka z mikrofonem
Sklepy rodem z Mos Espa

POMYSŁY NA MAKIETY

[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


GRUPA WARSZTATOWA - skład aktualny

ArTooRo
Falcon
Long J.B.
Nero
Jinn
Ragnus
Śniący
Milten

Składanie makiet do minisów - skład aktualny
(przypomnijcie mi to Wam znajdę podręczniki o makietach autorstwa Games-Workshop, w zasadzie to kompendium)

Śniący
Milten



Dopiski o wyglądzie stoisk są tak na prawdę moimi szkicowymi notatkami, nie przejmujcie się nimi, i tak w końcu to rozrysuję na modele 3d. W razie czego pytajcie o co mi chodziło jak pisałem dany bełkot.

Pamiętajcie żeby zgłaszać się do grup i stanowisk, zwłaszcza do grupy warsztatowej. Potrzebna będzie na prawdę duża pomoc, bo roboty będzie mnóstwo a nikt za nas tego nie zrobi. Chcemy żeby impreza wyglądała świetnie, więc musimy włożyć w nią dużo wysiłku, do którego potrzebne jest jeszcze więcej rąk! W przypadku zbyt małej liczby osób możemy się wielu rzeczy pozbawić :/ , nieważne czy uważacie, że się nadajecie do tej roboty lub nie - czego się nie umie można się naumieć.


UWAGA!
Dobrze jakby ktoś ekhm... zdobył Star Wars w wersji FullHD czyli 1080p, a znaleźć nie trudno - w każdym kiosku . Ja mam Epizod 3 i 4, pozostałe są również konieczne, ponieważ jest to świetny materiał graficzny, między innymi na ewentualne tła wielkoformatowe.


Ragnus napisał:

Jak mają być scenki zrobione z różnych filmów to może po jednej na epizod?

3 - gabinet Palpa - jako stanowisko informacyjne
2 - Kamino - jako punkt do zdjęć
5 - Hoth - wystawa conceptartów
+
6 - Sala tronowa DS II z widokiem przez okno na bitwę kosmiczną
4 - Bar Wuhera w którym jeśli to nie ma przeciwskazań etycznych można by sprzedawać żarcie dla uczestników imprezy (podobny pomysł był przy CC2, ale nie zdążyli tego zrobić)
1 - Może loża senacka z mikrofonem?/Sklepy rodem z Mos Espa

Oczywiście wszystkie rzeczy trzeba podzielić według piorytetów. Zaczynamy robić jedno, kończymy i jedziemy dopiero kolejny. Oczywiście w ramach możliwości będę pomagał przy tej budowie. Ale w obecnej chwili nie mam pojęcia jak będę stał z czasem w wakacje.



ArTooRo napisał:

Ragnus pomysły dobre i warte przemyślenia, jakkolwiek trzeba się mocno liczyć z budżetem i naszymi siłami oraz czasem. Po poniedziałku powinno być już coś wiadomo w tej kwestii. Jeśli chodzi o samą ideę "po jednej na epizod" to ściśle bym się tego nie trzymał - nikt nie będzie się zastanawaił ani raczej próbował zauważyć czy coś jest z danego epizodu i czy każdy został po razie zaliczony. Możliwe, że jeszcze będziemy mieli ścianki imperialne od Polish Garrisonu, a te np już można zakwalifikować i do całej OT.

Z barem przednio, ale najpewniej nie od nas będą sprawy sprzedaży i żywności zależeć. Tyle o ile stoisko z zabawkami można na szybko upstrzyć np we wspomniane płótno, to stylizowanie baru jest już grubą sprawą.

Z priorytetem kwestia również nie jest prosta. Scenki muszą być tworzone równolegle z powodu znikomej ilości czasu (bo ile razy w tygodniu się można pojawiać w MDKu?), a także budżet musi być conajmniej wstępnie określony całościowo na wszystkie nasze wytwory. Staram się projekty upraszczać do bólu, by zachowały klimat, ale nas nie zajeździły. Bo można popłynąć z designem, ale zrobimy wówczas jedną scenkę i padniemy na pysk.

Ogólnie moja koncepcja na spotkania warsztatowe jest taka, że rzadziej się widzimy w tygodniu, ale jak już to na pół do całego dnia roboty z przerwami na posiłki i odpoczynek, ewentualnie zmianami personelu.

Czekam na Wasze uwagi.


Dragon napisał:

Mam pytanie co do tworzenia makiet itd. Chcecie to robić w Bydgoszczy tak? A co z ludźmi z Torunia? Raczej nie ma sensu, żeby dojeżdżać często, bo to trochę kosztuje itd. W jakiś sposób powinniśmy się mimo wszystko podzielić tym zadaniem. Część będzie się robić w Toruniu, a część u was. Tak chyba będzie najlepiej, chyba że macie inny pomysł.


ArTooRo napisał:

Spieszę z odpowiedzią. Oczywiście taka możliwość jest jak najbardziej pożądana, z resztą jak widać w zespole warsztatowym figuruje Nero zgodnie z tym jak mnie poinformowano. Mam zamiar się niedługo z kimś wybrać do Torunia obejrzeć CSW na żywo, można się wówczas spotkać i obgadać to i owo. Wątek jest na bydgoskim forum stąd kierowany jest głównie do Bydgoszczy i zawiera w sobie bydgoską lokalizację. Podziału na Bydgoszcz-Toruń nie było, bo aktualnie nie ma jeszcze z czego dzielić - jak będą projekty to można zacząć. Prawdę mówiąc najlepiej jakby to wszystko było robione na miejscu w Toruniu (nie trzeba by sobie było łamać karku nad wymyślaniem sposobów montażu i demontażu całości), ale z oczywistych powodów jest to niemożliwe. Dragon dobrze jakbyś mi tu wypisał reprezentację z TISW i dopiszę do listy czyniąc tym samym ten wątek wspólnym. Do CSW macie lepszy dostęp niż my, więc fajnie jakbyście również pomyśleli o przygotowaniu elementów miejscowej organizacji, takich jak nagłaśnianie sali itp.

Krótko mówiąc/pisząc - na razie nie jest istotne czy osoba wpisująca się na listę jest z Bydgoszczy czy z Torunia, czy okolic. Podział na miejsca wytwórstwa makiet i dekoracji nastąpi po przedstawieniu i zatwierdzeniu wszystkich projektów, jak już będzie wiadomo kto co i jak.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon dnia Nie 13:53, 20 Gru 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Zarząd Stowarzyszenia



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Toruń/Stargard

PostWysłany: Wto 14:20, 19 Maj 2009    Temat postu:

ArTooRo napisał:
Dodałem nowy projekt scenki, szczerze mówiąc mam co do niego małe wątpliwości - Wy się wypowiedzcie.

Obrazek do tła by musiał być zrenderowany, a nie wzięty z filmu, bo w filmie nie ma odpowiednio pasującej perspektywy i wygląda to dziwnie jak widzicie. Mankamentem byłoby to, że osoby pozujące przy ściance musiałyby mieć robione fotki bez flasha, bo ten odbijałby się prawdopodobnie w wydruku. Z drugiej jednak strony garaż jest doskonale oświetlonym miejscem, więc flash w zasadzie nie byłby potrzebny.

Jeszcze taki pomysł przy okazji


Promyki i cała mapa to nadruk na folii naklejony na pleksi i ewentualne podświetlenie u dołu.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 15:17, 19 Maj 2009    Temat postu:

Dużo roboty widzę. Ja jak napisał kolega kompletnie się nie znam na takich rzeczach, typu robienie makiet, tak więc mogę pomóc, ale nie wiem czy to się nie mija z celem. A do tego będę mógł pomóc tylko w lipcu. Prawie cały sierpień nie ma mnie w kraju.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nero
Zasłużony członek



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1440
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tatooine

PostWysłany: Wto 20:31, 19 Maj 2009    Temat postu:

Ja mogę być w informacji albo coś w tym stylu. Jak coś mi zaświta to zedytuje posta Very Happy
Bolek, żeby pomóc z dekoracjami nie trzeba uzdolnień plastycznych. Obrobić styropian każdy głupi umie Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Nero dnia Wto 20:32, 19 Maj 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Zarząd Stowarzyszenia



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Toruń/Stargard

PostWysłany: Pią 9:47, 22 Maj 2009    Temat postu:

Falcon napisał:
Na wstępie witam wszystkich

Po przeanalizowaniu projektu stoiska informacyjnego (gabinet palpiego), uważam że może być zbyt finansowo/czasowo/ludzko obciążające.
Do tego dochodzi kwestia montażu i transportu. - ściana 3x12 m to nie jest hop-siup

Skłaniałbym się raczej do większej liczby mniejszych "punktów" - tak jak projekt z kamino.

Nie wiem a jakim stopniu miałby być realizowany projekt sali tronowej imperatora, ale może warto by punkt informacyjny wykonać w tym stylu?

Skoro sporo rzeczy w garażu będzie miała miejsce, przydałoby się cały garaż (lub część) jakoś przystosować:
- w różnych miejscach umieszczone kamery i auto blastery



- przy drzwiach zamki

Można by nawet zbudować kilka fałszywych drzwi (takich jak na gwieździe śmierci )przymocowanych do ścian garażu.

Niedrogim kosztem i nakładem prac można by zbudować E-weba


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Zarząd Stowarzyszenia



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Toruń/Stargard

PostWysłany: Wto 22:21, 26 Maj 2009    Temat postu:

ReVaN PL napisał:
Z Corranem zastanawiamy się nad przygotowaniem stoiska Kotorowego. Będę mógł się jednoznacznie zadeklarować pod koniec czerwca.


Ragnus napisał:
Pomysł z mapą fajny i wygląda na prosty, ale trzeba by poszukać jakieś mapy, która lepiej oddaje czas. Imperium powinno bardziej dominować Smile.

[link widoczny dla zalogowanych] <- cała lista porządnie wykonanych mapek. Choć z drugiej strony dla nie-nerdów mogą być szczegółowe.


Jinn napisał:
Co do materiałów - posiadam trochę płyt wiórowych w różnych wielkościach... Czy i jakie się przydadzą?

Co do pomysłów na makiety:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
I pole asteroid:
[link widoczny dla zalogowanych]


ArTooRo napisał:
Pomysły na makiety i dekoracje dodane.

Falcon pisałem Ci to już na gadu, ale napiszę też tutaj do wglądu.
Co racja to racja - gabinet palpa to był taki pierwszy projekt i przy tym co wyliczyłeś nie ma sensu się w to bawić. W przypadku luźnych dekoracji to pomysły trafne i potrzebne, moim zdaniem najlepiej jednak żeby za dużo wolnostojących ich nie było - niech służą jako wykończenia do stoisk tematycznych, żeby współgrały z jakimś tłem.

Jinn - płyty wiórowe potrzebne są jak największe, najlepiej napisz jakich mniej więcej rozmiarów masz te płyty.

W piatek prawdopodobnie wybieram się do CSW jakoś po 16:00. Jak ktoś chętny to zapraszam na wycieczkę.


Śniący napisał:
Jinn napisał:
Co do pomysłów na makiety:
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Skrzynki z makiety z Sokołem widziałem gdzieś w sieci do posklejania z papieru. Mam Sokoła podobnych rozmiarów z serii Revella EasyKit, to się może przydać. Również Sandcrawlera widziałem w wersji papierowej (trzeba by było go tylko powiększyć) i wydrukować na kartkach A3.


ArTooRo napisał:
Jak już robimy makiety to postarajmy się papierowych wydruków używać jak najmniej. Takie rzeczy spokojnie daje się zrobić w przybliżonym stopniu dokładności w prawdziwej geometrii (np szczegóły z wyprasek po modelach plastikowych).
Same modele jak Sokół Revella jak najbardziej się przydadzą i dodają realizmu scenie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Plagueis
Zarząd Stowarzyszenia



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 967
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Sob 16:00, 30 Maj 2009    Temat postu: Hmmm

Jak coś to służę pomocą.

Ewentualnie jeżeli by starczyło trochę materiału, możnaby wybudować mównicę senacką Kanclerza, skąd organizatorzy prelekcji mogliby je wygłaszać.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Plagueis dnia Sob 20:08, 30 Maj 2009, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Dragon
Zarząd Stowarzyszenia



Dołączył: 11 Mar 2008
Posty: 2498
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Warszawa/Toruń/Stargard

PostWysłany: Czw 23:13, 11 Cze 2009    Temat postu:

Projekt logo na wrzesień, możecie komentować, tylko nikomu z poza fanklubu nie pokazywać:
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Dragon dnia Czw 23:14, 11 Cze 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cread
Zasłużony członek



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń/Piła

PostWysłany: Czw 23:16, 11 Cze 2009    Temat postu:

Mi osobiście się nie podoba, bo nie kojarzy mi się z SW, można to lepiej zaprojektować, a nie walnąć napis jak na jakieś zwykły konwent fantastyki.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 23:19, 11 Cze 2009    Temat postu:

Mi również nie przypadł do gustu. Przypomina mi bardziej klimaty z Wing Commandera, czy innego space shootera Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
darth_sumek
Zasłużony członek



Dołączył: 21 Sty 2008
Posty: 311
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:48, 12 Cze 2009    Temat postu:

Jak wyżej. Logo jest proste ale to akurat dobrze musi być łatwe do zapamiętania. Ale do tego przydałby się jakiś wyrazisty element, coś co w oczywisty sposób kojarzy się ze Star Wars, choćby nawet inna, bardziej "swojska" czcionka.
Impreza ma być nie tylko dla fanów, ale tym bardziej przydałoby się w logo coś co zna każdy, choćby Vader, który pasuje wszędzie, albo miecz świetlny.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 0:50, 12 Cze 2009    Temat postu:

Albo chcociaż napis STAR zrobić w czcionce z opening crawla.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Nero
Zasłużony członek



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 1440
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tatooine

PostWysłany: Pią 10:15, 12 Cze 2009    Temat postu:

Powiem tak, logo jest dobre, bo nie przegadane i proste. Oczywiście można by dorzucić jakiś element graficzny ale wtedy raczej musiał by zmienić się charakter całego logo. Jak dla mnie jest dobrze tak jak jest.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Cread
Zasłużony członek



Dołączył: 28 Maj 2008
Posty: 264
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 1 raz
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń/Piła

PostWysłany: Pią 13:41, 12 Cze 2009    Temat postu:

Jako że współpraca z CSW (chodzi o brak możliwości magazynowania naszych modeli, rekwizytów itd przed imprezą) jest........ no właśnie, proponuję ze swojej strony robienie tychże rzeczy potrzebnych później do zrealizowania SF w podziemiach, klasie - co tylko byłoby do dyspozycji w jakieś pobliskiej szkole. w wakacje możnaby to wszystko spokojnie tam przygotować, przez te kilka dni we wrześniu może to tam sobie leżeć i na spokojnie by to się zainstalowało w obiekcie imprezy w czasie danym nam do dyspozycji przez CSW.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Plagueis
Zarząd Stowarzyszenia



Dołączył: 08 Mar 2008
Posty: 967
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Toruń

PostWysłany: Pią 14:25, 12 Cze 2009    Temat postu: Logo

No logo niestety jest dosyć szare i smutne, przydałoby się ładniejsze.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Toruńskie Imperium STAR WARS Strona Główna » Stare tematy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin