Toruńskie Imperium STAR WARS
Toruński Fanklub Star Wars
FAQ  ::  Szukaj  ::  Użytkownicy  ::  Grupy  ::  Galerie  ::  Rejestracja  ::  Profil  ::  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  ::  Zaloguj


Holocron - zapiski z sesji

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruńskie Imperium STAR WARS Strona Główna » STAR WARS RPG
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:34, 13 Cze 2012    Temat postu: Holocron - zapiski z sesji

Proszę tu nic nie pisać. Temat będzie edytowany.

Dzień 1
- Czterech padawanów Jedi wraca na Coruscant. Mają stanąć przed Próbami Jedi,
- Planeta jest na skraju stanu wojennego z powodu debaty w sprawie Alsakanu,


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 20:30, 22 Lip 2012    Temat postu:

- Faraal pozostaje na orbicie, gdzie dochodzi do zamachu terrorystycznego. Jedi nie zauważa materiałów wybuchowych, które wysadzają wahadłowiec. Jest jedynym ocalałym.
- Meruk wykazuje się wielkim zespoleniem z Mocą, ratując Faraala od śmierci
- Sigurd udaje się do mistrza Nusipha, gdzie zyskuje więcej informacji o krzyzysie i wizji trapiącej Radę Jedi
- Meruk jako pierwszy staje przed Radą Jedi. Rada ma obiekcje odnośnie jego kontaktów z bratem, oraz chęci dania Faraalowi drugiej szansy w Próbach. Z niechęcią Rada pozwala mu na Próby.
- Drugi do sali wchodzi Sigurd. Zostaje bardzo dokładnie zlustrowany przez Radę. Jedynie dzięki interwencji mistrza Nusipha udaje mu się ukończyć pierwszą Próbę i udać się do sali holografinczej.
- Kolejny jest Andraal, który na wejście zostaje zapytany o ojca. Jak się okazuje rodzic jest jednym z terrorystów walczących o wolnoćć Alsakanu. Co ciekawe jest jednak senatorem. Los ojca wpływa na syna. Nusiph stoi przeciwko przydzieleniu corellianina do Prób. Zostaje jednak przegłosowany.
- Ostatni wchodzi Faraal, który pomimo porażki nad senatem może stanąć do Prób, jednak będzie musiał zmierzyć się w swoim czasie z dodatkową.
- Drużyna wyrusza, jednak Sigurd ma problemy z wytyczeniem skoku w nadprzestrzeń. Statek "Valkyria" wyskakuje w pobliżu czerwonego giganta, który niszczy hipernapęd.

Dzień 2 i 3
- Drużyna dolatuje do Brentaala, gdzie udaje się jej wygrać w karty pieniądze potrzebne na wymianę urządzenia.

Dzień 15
- Drużyna dolatuje na Jovaan. Poszukuje Essexa Mardoka. Zbuntowanego Opiekuna Nieba. Dostają od urzędnika portowego informacje, że są obserwowani i kapitan miejscowej policji chce się z nimi widzieć.
- Drużyna dowiaduje się, że Essex Mardok pracuje w maszynowni stacji, gdzie nie mają wstępu normalne osoby.
- Oficer policji myśli, że Jedi przybyli rozliczyć się z łowczynią nagród, która przysparza stacji problemy od 12 dni. Płoszy przedstawicieli ras innych niż ludzka.
- Sigurd pozornie ginie podczas ostrzały statku w doku przez nieznanego zamachowcę. Rezta drużyny zostaje ranna na różne sposoby.
- Zamachowcem okazuje się ktoś z klanu Ven, do którego należy Faraal. Jest to kobieta. Wszystko wskazuje na to, że jest bliską krewną Twi'leka. Zostaje ranna podczas wymiany ognia.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:33, 12 Sie 2012    Temat postu:

Dzień 16
- Zabójczyni Maria Ven ma zostać przewieziona na Toprawę, by stanąć przed sądem.
- Jedi zostają w kantynie zatrzymani przez mechanika Barry'ego. Okazuje się on poszukiwanym Essexem Murdokiem. Ogłusza wszystkich.
- Murdok okazuje się niewinny i wygląda na to, że został wrobiony. Leci z resztą na Toprawę.

Dzień 24
- Gracze bezpiecznie docierają na Toprawę, gdzie Sigurd przejmuje rolę prokuratora.
- Przesłuchanie zabójczyni wyjawia, że jest to siostra Faraala, która mści się na brak reakcji na wymordowanie całego klanu.

Dzień 25
- Aldaron udaje się na przeszpiegi, śledząc obrońcę zabójczyni. Szuka przeciwko niej dowodów. Zostaje zaatakowany przez zamaskowaną napastnik, której udaje się uciec.
- Reszta drużyny przegląda dokumenty dotyczące rozprawy. Dochodzi do eksplozji w pokoju hotelowym.
- Trójka napastników atakuje pozostałych Jedi. Każdy (prócz jednego) jest wyposażony w miecz świetlny. Okazuje się, że są ubrani jak osoba z hologramu, którą wcześniej widział Faraal w czasie zamachu na orbicie.
- W czasie walki Meruk spada z kilku pięter i łamie rękę. Życie ratuje mu mistrz Scaruf, który ścina głowę zabójczyni i ratuje resztę padawanów.
- Sigurd cierpi z powodu rozległych poparzeń i złamanego otwarcia, które potem przechodzi w urwaną nogę. Zostaje wstawiona metalowa proteza.
- Faraal przegrywa pojedynek z zabójczynią wyposażoną w stalowy miecz. Zawala się na niego sufit, który ratuje mu życie. Nieprzytomny ma rozcięty brzuch, jest okropnie poparzony i złamaną prawą rękę.
- Scaruf ratuje wszystkich, jednak napastnicy uciekają z wyjątkiem jednego. Andarol sprawdza martwe ciało zabójczyni. Na dłoni znajduje tatuaż w kształcie kwadratu.

Dzień 33
- Wszyscy z wyjątkiem Faraala wychodzą ze szpitala.
- Scaruf uświadamia ich, że źle się dzieje w Galaktyce. Nadchodzi wojna domowa. Na Corelli doszło do zamachu terrorystycznego. Nusiph nawołuje do zjednoczenia Galaktyki za wszelką cenę.
- Poza tym wspomina iż jeżeli padawani zdadzą Próby ich mistrzowie otrzymają tytuł msitrza i miejsce w zreformowanej Radzie.
- Graczy wiedza Maria. Oddaje graczom namiary na kolonię klanu Ven na planecie Tatooine. Przy granicy z Huttami. Prosi o interewencję. Zwłaszcza ze strony Faraala.

Dzień 41
- Faraal wychodzi ze szpitala. Drużyna powraca na Coruscant. Okazuje się, że Essex był Próbą samodzielności dla Jedi.
- Statek zostaje zmodyfikowany o hipernapęd klasy 3.

Dzień 47
- Gracze powracają na Coruscant.

Dzień 48
- Gracze stają przed Radą Jedi, która ma raport z misji.
- Co dziwne w sali nie siedzi Mistrz Vornskr.
- Próba Umiejętności zostaje zdana przez każdego z Jedi, pomimo tego że misja zamieniła sie w zupełnie inną i mistrz Scaruf musiał ich ratować.

Dzień 49
- Każdy z Jedi staje przed Próbą Ducha.
- Sigurd jest w ciemnym tunelu. Dochodzi do kanionu, gdzie próbuje przeskoczyć na drugą stronę. Nie powodzi się mu i spada w ciemność. W trakcie spadania widzi że zbliżają się do niego jego obydwaj mistrzowie. Wybiera jednego z nich. Ratuje mistrza Nusipha, poświęcając Scarufa. Nusiph prowadzi go dalej tunelem, na końcu którego odkrywa gabinet pani kanclerz. Za biurkiem siedzi cień pozbawiony kształtu, od którego bije jasna i ciemna strona Mocy. Do pomieszczenia wchodzi dwunastu członków Rady, z włączonymi mieczami. Rzucają się na padawana, którego ratuje cień. Sigurd ląduje na stosie ciał, po których stacza się w dół. Na samym dole spotyka Nusipha, który podaje mu rękę. Jedi wraca do gabinetu pani Kanclerz, gdzie Sigurd ginie z ręki Rady Jedi.
- Aldaron budzi się na mostku okrętu wojennego, spadającego w stronę powierzchni planety. Koło niego stoi jego ojciec, a sam Jedi ubrany jest w mundur admirała i tak też zwracają się do niego podwładni. Udaje się wyhamować statkiem na tyle, by nie spłonął w atmosferze. Okręt jednaj jest skazany na zagładę. Członkowie załogi ratują się w kapsułach ratunkowych. Ląduja w górach na powierzchni planety. Myśliwce klasy Aurek z oznaczeniami alsakańskimi ostrzeliwują szalupy. Okręt uderza w powierzchnię planety, doprowadzając do eksplozji o wiele większej niż powinna powstać przy zwykłym uderzeniu. Corellianin budzi się.
- Meruk idzie tunelem, aż znajduje się w otocoznym ogniu pomieszczeniu. Wokół rozstawione są trybuny. JEdi staje oko w oko ze swoim bratem. Za plecami Meruka stoi Nusiph, a za plecami Sigurda Vornskr. Dochodzi do pojedynku. Meruk przerywa go atakując pierwszy. Zostaje ranny i się budzi. Rana jest rzeczywista. Wszystko wskazuje na to, że Próba się nie powiodła.

Dzień 51
- Padawni zostają wezwani przed Radę Jedi, gdzie dowiaduja się o swojej następnej misji.
- Mistrz Vornskr udał się na Korriban, gdzie miało dojść do zjednoczenia tamtejszych klanów Sithów. Podobno odnaleziono starożytny medalion, zwiększający możliwości umysłowe osoby wrażliwej na Moc. Vornskr od kilkunastu dni się nie odzywa. Prawdopodobnie został schwytany, albo zindoktrynowany. Trzeba go odnaleźć.
- Poza tym Jedi powinni udać się na Corellię, by wyjaśnić tajemnicę tamtejszych terrorystów i dlaczego ojciec Andarola miałby służyć tam za lidera. Padawni muszą wybrać jedno miejsce i się tam udać. Do drugiego polecą mistrzyni Kassandra i Scaruf. Kenem będzie towarzyszyć grupie Corelliańskiej jako stary przyjaciel ojca.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bolek dnia Nie 22:50, 12 Sie 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 17:17, 16 Wrz 2012    Temat postu:

Dzień 54
- Jedi spotykają się z panią Kanclerz Republiki Pelagią, która daruje drużynie szaty natchnione mocą przez słynnych Jedi. Poza tym prosi drużynę by uważali na zabójców, gdyż mogą nleżeć do Zakonu Mecrosy.
- Do pomieszczenia wchodzi w pewnym momencie mistrz Nusiph, który potwierdza jakie próby każdy z padawanów zdał i życzy powoedzenia w dalszej podróży.
- Drużyna odlatuje na Corellię

Dzień 63
- Drużyna dolatuje na Corellię, gdzie są swiadkiem wymiany ognia między myśliwcami CorSecu, a skradzionym wahadłowcem. Policjanci odawiają pomocy i tracą statek w nadprzestrzeni. Kenem zauważa, że na statku był ktoś kogo znali a sam statek w ostatniej chwili wysłął transmisję w stronę planety.
- Jedi lądują na planecie, gdzie wita ich senator Zasar wraz z innymi politykami i oficerami CorSecu. Pomimo powszechnej wiedzy, że senator nienawidzi Jedi zostają dobrze przywitani.
- Zostają zaprowadzeni do hotelu w centrum Coronetu. Penthouse okazuje się wypełniony pluskwami.
- Drużyna spędza wieczór w domu senatora, gdzie zostają zaproszeni na kolację. Tam też dostają informacje na temat ataku na Alsakanie. Podejrzani są czterej generałowie, a kilka miesięcy wcześniej ktoś wprowadził do senatu plotkę o planowanym sojuszu między Alsakanem i Corellią, by umocnić gospodarkę planet. Senator jest wciąż miłym człowiekiem.

Dzień 64
- Jedi udają się sprawdzić pierwszego z generałów. Tuż po dotarciu do posesji żołnierza, drzwi eksplodują a cały budynek zaczyna płonąć. Aldaron jako jedyny w chwili eksplozji ogarnął szybko sytuację i ruszył na tarunek kobiecie, której krzyki słyszał. Niestety nie udało się mu jej uratować. Sigrd w tym czcasie trafił na poluzowaną podłogę i wpadł do piwnicy, gdzie odnalazł ciało generałą ściskający komunikat. Meruk pomógł mu się uratować z płonącej pułapki i razem odnaleźli schron.
- W schronie znajdowały się mapy terenów lasów tropikalnych, wysokich gór i rozległej pustyni. Poza tym ponownie odnaleziono symbol należący do zakonu Mecrosy lub klanów Sithów. Pieniądze w Corelliańskiej walucie i komputer z komunikatorem nadprzestrzennym. Jak się okazuje gerał Press zamierzał spalić wszelkie dowody obwiniające go. Po śmierci winnego reszta generałów przyznaje że Press użył karty swego przyjaciela i wyniósł ładunki. Jak się okazuje oprócz żony w domu była córka, któej nikt nie może znaleźć. Sytuację komplikuje aura ciemnej strony, którą wyczuł Aldaron.
- Senator Zasar uważa, że sprawa jest zamknięta, jednak Jedi chcą sprawdzić poszlaki które odnaleźli. Między innymi mapy. Zaczynają od lasów deszczowych.

Dzień 65
- Senator Zasar przedstawia Jedi raport z wcześniejszej wymiany ognia na orbicie. Jak się okazuje transmisja którą wysłano przed odlotem w nadprzestrzeń była skierowana w stronę spalonej posiadłości.
- Dżungla w lesie tropikalnym jest zbyt gęsta, by tam wylądować. Faraal zostaje w statku, a mistrz wraz z trzema padawanami wyskauje nad rzeką. Z góry widać zardzewiały wrak okrętu Invinsible Dreadnought.
- Faraal odlatuje, a Jedi wchodzą do zardzewiałego okrętu, po krótkim starcu z miejscową fauną. Aldaron zostaje ogłusozny przez kawał wyciętej blachy. Meruk i Sigurd w środku znajdują stary sprzęt wojskowy, skradzione łądunki wybuchowe użyte do zniszczenia wieżowca na Alsakanie i ciało porwanej córki Pressa. Jest już martwie od kilku tygodni. W środku znajduje się dziennik, potwierdzający porwanie. Została tam zamknięta gdyż była już niepotrzebna i zginęła z głodu. Nazywała się Frija. Co ważne, w międzczyasie ktoś podszywał się pod córką generała Pressa.
- Jedi wychodzą z okrętu w momencie, gdy mistrz Kenem zostaje postrzelony. Okazuje się, że kolejne kobiety ubrane jak te z Alsakanu wychodzą z lasu. Wywiązuje się walka, którą przerwyają posiłki zabójczyń. Jedi poddają się i zostają schwytani. Gdy napastnicy dowiadują się, że jest z nimi syn senatora, zostają wrzuceni do jednej dziury służącej za więzienie.
- Andarol odnajduje ojca. Okazuje się, że od czasów wyborów jest przetrzymywany w tym ukrytym więzieniu pod powierzchnią planety, To on wysłał do senatu plotkę o sojuszu między Alsakanem i Corellią, by wszczęto śledztwo odnośnie działań Zasara. Jedi podejrzewają, że artefakt po któy został wysłany Vornskr mógł juz zostać odkryty i wykorzystywany na Corelli do wpływania na umysły. Pod powierzchnią Corelli, w miejscach niezamieszkałych powstał fabryki zbrojeń, a Zasar działa na dwa fronty, udając że nie ma nic wspólnego z terrorystami.
- Jedi próbują się wydostać z zadziwiająco prostego więzienia. Co chwle jednak pojawiają się strażnicy. W końcu próbują wydsotać się stamtąd siłą, lecz zostają ogłoszeni i wsadzeni do osobnych cel zamknięych na laserowe drzwi.
- Jedi czują, że w podziemnej grocie znajduje się ktoś znajomy. Nie mogą jednak zdefiniować czy jest to przyjaciel czy wróg.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 22:59, 21 Paź 2012    Temat postu:

Dzień 66
- W więzieniu pojawiają się trzy osoby. Starsza kobieta najprawdopoboniej Hapanka, zamaskowana członkini grupy Mrocznych Jedi, oraz łysy mężczyzna w garniturze,
- Sigurd zostaje poddany torturom,
- Okazuje się, że tajemniczą osobą jaką wyczuwali Jedi był Essex "Barry" Murdok. Mroczni Jedi szukają urny pozostawionej przez Jedi z czasu Stuletniej Ciemności. Najprawdopodobniej znajduje się ona na rozległej corelliańskiej pustyni. Jedi muszą udaremnić próbę uzyskania superbroni przez wroga.
- Barry pomaga Jedi i senatorowi Hornowi w ucieczce. W pewnym momencie rozdzielają się. Murdok przekazuje komunikatorem informacje które odkopano na wykopaliskach w górach, które mieli odwiedzić Jedi. Poza tym próbuje zdobyć kody do statku, by uciec.
- W podziemnej farbyce dochodzi do wielu walk z żołnierzami, droidami i mrocznymi Jedi.
- Sigurd i Meruk odzyskuja swoje miecze świetlne.
- Grupa hakuje droida astromechanicznego, który pomaga drużynie w otworzeniu wrót hangaru i zdobyciu kodów startowych statku transportowego.
- W momencie otwarcia wrót hangaru, do pomieszczenia wchodzi Lavek, który próbuje powstrzymać ucieczkę więźniów. Dochodzi do walki.
- W hangarze dochodzi do kilku eksplozji, które dosięgają wielu osób i statku. Sytuację ratuje Barry. Lavek pomimo ran nokautuje swego przeciwnika. Jedi odlatują, a Barry, ciężko ranny, pozostaje na łasce Laveka.
- W czasie ucieczki Jedi upewniają się, że mają do czynienia z Zakonem Mecrosy, nie Sithami. Zakon od początku szukał tajemnic alchemii Mrocznych Jedi. Same fabryki broni nie były finansowane przez Zakon, a senator Zasar służył jedynie celom Mrocznych Jedi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:17, 27 Sty 2013    Temat postu:

Dzień 67
- Drużyna ląduje na obrzeżach Coronetu, gdzie próbują schować statek. Odnajdują dawnego znajomego Aldarona, u którego mogli go odstawić. Ten jednak ich zdradza i wzywa policję.
- Wywiązuje się walka i ucieczka z radiowozu.
- Drużyna ratuje Faraala z siedziby CorSecu, po czym udaje się do lądowiska najemników skąd chcą wkraść się na statek zaopatrzeniowy, prowadzący na pustynię.

Dzień 68
- Po całonocnym locie, Meruk zostaje wykryty na statku i zaatakowany. Po krótkiej walce dochodzi do eksplozji przy rampie ładowniczej. Statek po chwili pęka na pół. Jedi muszą się ratować. Udaje się im złapać kontenera ze spadochronem. Rozbijają się na pustyni.

Dzień 72
- Po kilku dniach na pustyni, gracze docierają do zrujnowanego miasta. Jak się okazuje było ono przystankiem dla konwoju, który zmierzał w stronę ukrytego miasta. Co ważne w obozie jaki tu rozbito odnaleziono Kenema. Jedi podejrzewają, że to on jest zapowiedzianym zdrajcą.

Dzień 73
- Gracze ukrywają się w konwoju, lecz zostają odkryci. Dochodzi do wymiany ognia. Pojazdy zaczynają uciekać, by zubić pogoń Jedi. Ci jednak śledzą resztę konwoju, niszcząc przy okazji kilka pojazdów. Gracze wjeżdżają do burzy piaskowej, dzięki której mogą po kryjomu wejść do świątyni.
- Każdy z Jedi odzyskał już swój miecz świetlny.
- Gracze zostają zaatakowani przez mrocznych Jedi, którzy towarzyszyli Kenemowi. Ten pomaga się ich pozbyć. Przyznaje, że został porwany, a strzał w dżungli był ogłuszającym. Ponad to przyznaje, że w Zakonie musi być jakiś zdrajca i to wysoko postawiony. Jedynie mistrzowie wiedzieli, że Kenem zna antyczny język sekretów Mrocznych Jedi. Dlatego też Zakon Mecrosy go porwał, by mógł przetłumaczyć sekrety bram miasta i odnaleźć wejście do środka.
- Po wykonaniu kilku zadań i pokonaniu kilku pułapek, padawanom udaje się odnaleźć wrota do miasta i je otworzyć. Ich oczom ukazuje się przeogromne antyczne miasto z generatorem po środku, tworzącym pole utrzymujące piach i skały nad ich głowami. Generator pozwala też przejrzeć przez sufit, przez co wszystko widać.
- W trakcie wykonywania zadań ginie Sigurd, spadając w przepaść. Jego ostatnimi słowami były "run you fools!"
- Wraz z przestąpieniem progu drzwi, do przejścia wpadają granaty dymne, które rozpraszają Jedi. Jak się okazuje Lavek, liderka Mecrosy i armia najemników wspierana przez członków zakonu - mrocznych Jedi. Mają ze sobą Essexa. Lavek proponuje padawanom przyłączenie się do Zakonu, jednak nim moga dłuzej porozmawiać, z za pleców Jedi przez most naciera armia Zombiech Mrocznych Jedi. W zamieszaniu, Barry dołącza do Jedi, jednak upada i blokuje przejście. Wtedy odpalone zostają wyrzutnie rakiet, niszczące most.
- Jedi lądują w jeziorze poniżej, po czym wychodzą na zewnątrz. Najemnicy i Zakon Mecrosy wbiegają do miasta, w poszukiwaniu urny mrocznych Jedi.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 1:42, 10 Lut 2013    Temat postu:

Dzień 73
- Każdy z Jedi zostaje awansowany do rangi Rycerza.
- Drużyna wychodzi z jeziora i zaczyna podróż przez miasto do generatora pola podtrzymującego sufit. Po kilku starciach z Zombie docierają do budynku, który eksploduje. Ze zgliszczy wychodzi Leviathan, który odwraca uwagę najemników i Zakonu.
- W podziemiach miasta, drużyna odnajduje uśpione Leviathany, czekające na sygnał do wyjścia.
- W środku budynku, w którym znajduje się urna Barry nagle traci zmysły i zaczyna atakować swych towarzyszy. Zostaje ogłuszony, a jego ekiwpunek zbadany. Jak się okazuje to woda jest trucizną alchemii mrocznych Jedi, a nie sama urna. Jedi nie mogą pozwolić na to, by Talbot się o tym dowiedział.
- Wokół małego, ale głębokiego baseniku rozstawili sę najemnicy i członkowie zakonu. Wydobywają urnę. Z jej wnętrza wydobyte zostają zapiski antycznych Jedi, oraz co ciekawe holocron. Jedi zzostają zauważeni i odstawieni do Laveka, który uśmiecha się jedynie i namawia jedi na przyłączenie się do niego. Ci oczywiście się nie zgadzają, a Talbot odpala blaster, ciężko raniąc Barry'ego, który wpada wraz z Kenemem do wody.
- Jedi ratują swych towarzyzy wskakując do wody. Nie mogą ryzykować, że Strąznik Nieba i mistrz Aldarona napiją się, ujawniając że to woda jest trucizną.
- Gdy już wszyscy wychodzą na brzeg wywiązuje się walka między Kenemem a najemnikami. Barry postanawia poświęcić się i zniszczyć monolit generujący pole. Jedi uciekają, zostawiając swego towarzysza.
- Monolit pęka i całe miasto zaczyna tonąć w piasku. Drogę do wyjścia zagradza jednak im Lavek. Ten jednak w końcu ostatecznie ginie dzięki zmyślnej taktyce zrzucenia go do dołu.
- Jedi uciekają, a ratuje ich droid Skippy, wraz z oddziałęm CorSecu, który opowiada o tym, że Zasar został areztowany a jego machlojki wyszły na światło dzienne. Wygląda na to, że był wykorzystywany przez Mecrosę by dostać się do urny i wywołać wojnę trując zasoby wodne Corelli.


Dzień 74
- Odbywa się wielkie święto, gdyż kryzys Alsakański jest bliski zażegnania, a zakończenie jakichkolwiek planów wojennych to już tylko kwestia czasu. Zmarli zostają wspominani, a Barry otrzymuje swój własny pomnik za dzielną służbę i całkowite poświęcenie.

Dzień 75
- Drużyna opuszcza Corellię, by złożyć raport Radzie Jedi. W trakcie wykonywania skoku, źle obliczony kurs sprowadza ich do Głębokiego Jądra, gdzie odnajują dawno zagubiony ciężki pancernik.
- Badają jego wnętrze zabierając hipernapęd, który ma zastąpić zniszczony.
- W tym samym czasie do systemu wskakuje statek piracki, roszczący sobie prawa do znalezionego skarbu. Wywiązuje się walka w wyniku której Walkiria taranuje napastnika.

Dzień 77
- Po dodatkowych dniach napraw jedi ruszają w dalszą drogę.

Dzień 85
- Gracze dolatują na Coruscant

Dzień 87
- Po kilku dniach spędzonych na modyfikacji statku i uzupełnianiu zapasów, Jedi stają przed radę, której skłądają raport.
- Mistrz Nusiph wysłuchuje całej opowieści, po czym sugeruje Jedi kolejne misje. Jak się okazuje brat Faraala zaginął wraz z okrętem wojennym Republiki w PRzestrzeni Sithów. Senator Horn, teraz admirał odpowiada za misję odnalezienia go. Sugeruje się powiązanie z Ma'rią Ven, która mogła szukać na nim zemsty, podobnie jak na Faraalu. Przebywa ona na Tatooine, gdzie mobilizuje swój klan, zbierając chętnych do marszu na Ryloth, sąsiednią planetę.
- Innym celem jest odwiedzenie pani kanclerz Republiki Pelagię. Arystokratka z Sektora Tapani jest prywatnie zainteresowana rozwiązaniem tajemnicy Zakonu Mecrosy. Ma dla Jedi informacje, które mogą się przydać i pomoc w nienależącym do Republiki sektorze.
- Ostatnim celem jest lot na Korriban, by wyjaśnić sprawę zaginionej trójki mistrzów. Scarufa, Kassandry i Vornskra. Zaginęli kilka miesięcy temu. Ich zadaniem było odnalezienie starożytnego artefaktu, który szukali Sithowie. Co ważne wyznawcy Ciemnej Strony się zmobilizowali, co raportuje stacja nasłuchowa pozostawiona w systemie.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 21:19, 17 Mar 2013    Temat postu:

Dzień 88
- Jedi rozpoczynają montowanie swych nowych mieczy świetlnych, kupując odpowiednie elementy. Okazuje się, że cenne kryształ rubat ma jeden z senatorów, Dace Roon z Bilbringi

Dzień 89
- Senator zgadza się na wymianę i sprzedaż broni, zdobytych na odnalezionym Dreadnoughcie Twi'lekom z Tatooine'a.
- Po wizycie u senatora, Jedi spotykają się incognito z panią kanclerz Matyldą Pelagią. Ta chce wiedzieć wszystko czego Jedi dowiedzieli się na Corelli, po czym wysyła ich z ważną misją do Sektora Tapani. Najprawdopodobniej rodzina szlachecka Mecetti może odpowiadać za powrót Zakonu Mecrosy. To ta rodzina stworzyła go wiele lat wcześniej i walczyła o przywrócenie obrońców Sektora. W momencie, gdy Matylda chce kończyć spotkanie, jej dwaj strażnicy otwierają ogień, mordując ją. Strażnicy okazują się zaufanymi Gwardzistami Senatu, tózy najpewniej zostali zmanipulowani do ataku na panią Kanclerz. Mistrz Nusiph, Adam Stock i Bant Ovo znajdują się na miejscu gdzie zabezpieczają ślady. Niestety zabójcy nie udaje się złapać. Jedi przejmują władzę w galaktyce na czas wyborów.

Dzień 90
- Meruk składa swój miecz świetlny. Faraal postanawia udać się na Barab I, by zdobyć upragniony kryształ do stworzenia broni. Poza tym chce odnaleźć zaginionego brata.

Dzień 91
- Aldaron składa swój miecz świetlny. Jedi postanawiają w pierwszej kolejności udać się na Tatooine, gdzie rozwiążą sprawę Nerry, zaginionego brata. Poza tym chcą zdobyć perły smoka Krayt i zbadać rebeliantów szykujących się do odbicia Ryloth z rąk klanu Fortuna.

Dzień 100
- Drużyna dolatuje na Tatooine, gdzie po wylądowaniu udają się do Kantyny Mos Eisley, by zdobyć informacje o położeniu grupy Rebeliantów. Po krótiej wymianie zdań, Aldaron prowadzony jest do przywódczyni rebeliantów, którą okazuje się Ma'ria Ven. Wkrótce dołącza do nich reszta drużyny, po czym udają się sprawdzić obóz.
Grupa jest silnie sponsorowana, mimo tego że jest niewielka. Klan Ven ma dostęp do najnowocześniejszych zdobyczy technologicznych. Sponsor nie został ujawniony. Klan Ven ma swoich agentów na Ryloth. Atak ma nastąpić z dwóch stron. Szybkie myśliwce mają wspomóc piechotę i pojazdy walczące o stolicę planety.

Dzień 101
- Jedi udają się na poszukiwanie Smoka Krayt. Po kilku godiznach udaje sie go odnaleźź, gdy jest ataowany przez grupę Ludzi Pustyni. Dzikusy zostają wybici, a Jedi biorą się za walkę ze smokiem. Aldaron po połknięciu zostaje ciężko ranny i potrzebuje pomocy lekarskiej. Z ciała bestii wydobyte zostaję perły.

Dzień 102
- Aldaron spędza dzień w zbiorniku z Bactą, lecąc na pobliską planetę Christophsis, która posiada instalacjce medyczne.

Dzień 103
- Drużyna dolatuje do celu podróży.

Dzień 106
- Aldaron w pełni sił opuszcza zbiornik z Bactą.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Bolek
Członek Stowarzyszenia



Dołączył: 10 Mar 2008
Posty: 2216
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 4 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:33, 19 Maj 2013    Temat postu:

Dzień 110
- Drużyna wyrusza na Barab I, lecz awaria hipernapędu, niszczy sprzet.

Dzień 117
- Drużyna dolatuje na Barab I, gdzie ląduje na ciemnej stronie planety. Statek osiada w jednej z wielkich jaskiń, po czym udają się na badanie kompleksu tuneli.
- W czasie zwiedzania odnajdują "dziedziniec" w którym wpadają na miejscowe Shenbity. Krótkie starcie kończy się wejściem grupy Barabelów,którzy chwytają pozaświatowców i przedsawiają ich swemu wodzowi, Ragathowi.
- Raghath z początku jest nieufny wobec przybyszy. Senator zostaje nawet zakneblowany i wrzucony do dołu. Jednak w końcu przekonuje się co do Jedi i zaprasza ich na wspólne świętowanie rytuału przejścia w dorosłość.

Dzień 120
- Sigurd pojawia się na Barabie, gdzie toczy walkę z uciekinierem Kyranem. Spotyka się z Merukiem. Sigurd ma żal do brata, że go porzucił i toczy dalszą walkę z Jedi, próbując przpędzić Meruka.
- Po wyczerpującej walce, Sigurd zostaje ciężko ranny. Kyran nieprzytomny, a reszta drużyny jest w szoku widzac Sigurda całego. Jak się okazuje przez ostatnie miesiące zył jako członek Zakonu Mecrosy. Uczył się by zostać agentem. Kyran jest jednym ze zdrajców Zakonu Jedi, który również pomoże mu udowodnić że Adam Stock, zbrojmistrz, jest głównym odpowiedizalnym za zdradę.

Dzień 123
- Drużyna leci nad wyparowane morze w dzień, by zdoyć dojrzałe kryształy Barab. Przez nieudolność, wielu z nich zostaje napromieniowanych, niemal na śmierć. Udaje im się jednak przeżyć. Zabierają ze sobą wodza Barabelów w podróż kosmiczną.
- Kyran i Sigurd są więźniami, przesłuchiwanymi przez Jedi. W koncu na jaw wychodzi, ze Kyran rzeczywiście jest zdrajcą. Drużyna decyduje się udać na Korriban, by uwolnić uwięzionych mistrzów.
- W międzyczasie lądują na Teth, by uzupełnić zapasy i wykupić hipernapęd klasy pierwszej. Planuja atak na Korriban.

Dzień 130
- Druzyna dolatuje nad Korriban. Na stacji nasłuchowej Jedi, Sigurd i Kyran zostaję zatrzymani. Kyran ląduje w celi, a Sigurdowi udziela się pozwolenia na wzięcei udziału w misji, po czym ma również zgłosić się do celi.
- Aldaron ładuje wahadłowiec Jedi materiałami wybuchowymi. Chce działać zukrycia, jednak nie chowa się w mocy, przez co liderzy Mecrosy go wyczuwają i próbują zabić.
- Meruk i Faraal udają więźniów, dzięki czemu Senator "Pluto" i Sigurd mogą udawać zdrajców, którzy oddają ich do więzienia. Plan polegał na obsadzeniu własnych ludzi w więzieniu gdzie przebywali mistrzowie. Z powodu pomyłki Aldarona, plan zostaje spalony.
- Aldaron ratuje sytuację, rozbijając wahadłowiec z materiałami wybuchowymi o wejście akademii sithów. W wyniku chaosu udaje mu się przebić do więzienia i uwolnić wszystkich przetryzmywanych.
- W trakcie ucieczki Meruk i "Pluto" zostają schwytani przez liderkę Da'poię. Ta chce się zemścić za rzekomą śmierć jej partnerta Kyrana. Gdy dowiaduje się, że jej ukochany żyje, chce otrzymać pewność, że ex-Jedi przeżyje. Grozi reszcie śmierciom.
Na szczęście zjawia się "Wódz", który miażdży głowę zabójczyni i pomaga Jedi się wydsotać z podziemnego portu na Korribanie.
- Jedi uciekają przed ostrzałem Republikańskich mysliwców, ścigających uciekinierów z Korribana. Statek eksploduje, jendak udaje się im wydsotać w porę i przez próżnię dostać się do pola hangaru.

Dzień 131
- Mistrz Vornskr ginie. Jego zeznania potwierdzją, że Stock jest zdrajcą, który udostępniał tajne informacje Mecrosie. Najpewniej działał dla nich od smaego początku. Poza tym mówi Jedi, by odnaleźli diadem w świątyni "Upadłego Boga" na Korribanie i by szli wzdłuż rzeki. Jego osatnimi słowami są "Nuspih jest..." po czym umiera.
- Aldaron kontaktuje się z Kenemem, który zarządza że po zdobyciu diademu mają powrócić na Corscant, a dalej udać się do Tapani, by ostatecznie odnaleźć główną siedzibę Mecrosy.
- Na Korribanie panuje chaos, gdyż nikt nie wie kto właściwie obecnie sprawuje władzę. żaden statek nie opuścił planety, ani na niej nie wylądował.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Bolek dnia Nie 23:34, 19 Maj 2013, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Toruńskie Imperium STAR WARS Strona Główna » STAR WARS RPG Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
  ::  
fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group   ::   template subEarth by Kisioł. Programosy   ::  
Regulamin